vrijdag 24 februari 2017

Picture Love

Benodigdheden

- houten blokjes (vierkant met afgeronde hoeken)
- printer
- decal
- lak voor decal
- water
- schaar

Ik koos enkele leuke foto's van een heerlijke babyshoot...
Helaas wou Len niet meewerken en heb ik er bitter weinig, maar toch, ze zijn zo mooi ...
Ik zette mijn printer op "fotokwaliteit" en wauw ! ik wist niet dat hij zo mooi kon printen :-)



Wanneer de afdruk droog was spoot ik er in laagjes wat lak over.
Daarna was het even geduld hebben tot de lak ook voldoende gedroogd was.
Knippen maar ...

 Laat weken in water (hoe groter de afbeelding hoe langer je laat weken 30-60seconden)


Ik gebruikte transparante decal, omdat de nerven van het hout echt mooi uitkomen bij deze sepia foto...
Op het to do lijstje: testen met printable tattoo paper !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten